Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Polasik | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Polasik adresPoznań zarejestrowany29.03.2007 @21:15:11 ostatnio na stronie25.10.2012 @23:43:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.garbaty-aniol.mylog.pl Gadu-Gadu2939572
digarty4 komentarze633 posty na forum50

komputer / sprzęt
zenit12xp, helios 44M-4, jupiter 37A 3,5/135

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Scena    09.05.2007 @22:01:50
POWODZEEENIAAA!!!
~sixtynine    08.05.2007 @15:52:36
Zaciekawia ??
_______
oO
~ozeh    06.05.2007 @17:25:56
zajebiste profilowe:D

jutro ang.. powodzenia:D
_______

~sixtynine    02.05.2007 @19:20:34
Powodzenia na maturze
_______
oO
~Glorie    30.04.2007 @20:55:28
fajnie wygląda twój wykres satysfakcji, tak systematycznie w górę się pnie :P
!lukaszkus    30.04.2007 @14:57:18
zemsta? za szczery i obiektywny komentarz? zachowalbys sie jak gowniarz.
!lukaszkus    30.04.2007 @14:52:39
nie chce mi sie, z reszta komentarze bylyby prawie identyczne co przy tych, ktore skomentowalem. cienko i tyle.
~MattiS    24.04.2007 @20:55:58
a na głownym profilowym zdjęciu, to który to Ty?
_______
http://mattis.digart.pl <<< zapraszam do siebie
~Scena    24.04.2007 @08:24:10
hm.. ale ważonej jeszcze nie mam... hm... taka do grania to jest.. w znaczeniu elektroniczne pianino...ale to chyba wiesz... a ta komputerowa przezyje... musi... co to dla niej!! heh.. leć leeeć.. <papa>
~Scena    24.04.2007 @08:21:40
doslownie i w przenosi tak? aaaaa... własnie wylałam sobie akwe na klawiature...:/ grrrr :/ ale o czym ja to miałam pisac? Cichacz jesteś.. no cóż... nie każdy jest idealny...
~Scena    24.04.2007 @08:18:02
Mój drogi.. aktualnie.. jesteśmy od siebie zalezni.. Ty bedziesz siedział cicho.. to ja bede siedziała cicho... symbioza taka... o pasożytniczym podlożu....żYCIE... żYCIE....:p
~Scena    24.04.2007 @08:13:40
o nie..o nie...!! Makabryczna wizja przyszlosci...a tam...dam rade....ilu przede mną dalo rade..powiem, ze siłą mnie wciągnąłeś.. w te wasze grzeszne szeregi...Ja chciałam pomagać.. chciałam być wierna zasadom... a zostałam wykorzystana niecnie....(w dodatku) !

Wiec co z tą klawiaturą?(jak ginąc to z korzyścią...)
~Scena    24.04.2007 @08:07:05
cie cichaczem później drowią gdzies niezadowoleni z owoców pracy koledzy pomogacze i bedziesz miał...hm... no wiesz...narazie masz bardzo pozytywne oceny... hm..ale..ale... to nie znczy, ze moze sie to zmienić... Mam sentyment do Zenita.. wiec... no cóż.. wychodzisz na plus.. ale jak sie nie postrasz to uwierz- dowiesz sie o tym...
Możesz tam dopisac do rubryczki punkcik za uczciwość...? hm... zawsze sie przyda....Bo zbieram pomocniku mikołaja na klawiarture wazoną... a skoro.. już takie kontakty tu mam.. to moze da sie coś zrobić...?

o niee...co ja robie... kolaboruje tutaj z Tobą...!! :P
~Scena    24.04.2007 @07:58:52
hm.. wiem.. słyszalam.. anwet nie wiesz.. jaką Renia traume przeżyła....tzn Renif... Ja nie wiem... takie rzeczy jej opowiadac.. kiedy ona... slepo Ci zaufała...naprawde..z ero wyczucia...:P

hm.. czyli mam rozumieć, ze znajduje sie w skoroszycie świetego Mikołaja...hm... brzmi dumnie <haha>
~Scena    24.04.2007 @07:55:45
a no tak.. zapomniałam...!! heh.... ale przeciez nie mnie sledzisz...hm... Ty...piekny.. zas krecisz no no no!!!
~Scena    24.04.2007 @07:53:08
yyy a co Ty tu robisz o tej porzee?? :O
~renif    23.04.2007 @20:58:24
oj ty... oj ty... skłamałeś?? jak mogłeś??jesteś na gg??
~renif    23.04.2007 @20:19:21
a ja taka nieuczesana... Scena tez sie martwi, bo nieciekawie "aktualnie" wyglada..., wiec takich traumatycznych wieści nie głoś, bo bedziesz miał nas na sumieniu...mikołaj mówisz?? hmmm dostrzegam nutke podobienstwa... chociaż avatar mogłby niesłusznie mnie zwieść.,.. ja mysle ze to Twoja kolejna sztuczka... jak mozesz... nie jest Ci wstyd??
~renif    23.04.2007 @19:53:16
o jeny jeny wiem..za chwile bedzie jeszcze milej... heh Scena wkracza na Scene... heh
ps. czemu musisz być zawsze na necie jak ja jestem???sledzisz mnie ?? OSZ TY !!!!!!!!!!
~Scena    22.04.2007 @21:52:15
dobra.. zapytam tutaj... spiewasz gdzieś aktualnie...?
~Scena    22.04.2007 @21:51:07
może bys tak prywatną wiadomosc odemnie odebrał co...? :P
~Scena    22.04.2007 @21:47:53
oj nie nieee... hm... mamy tylko niedosyt wokali meskich...
~Scena    22.04.2007 @21:43:58
Bój sie... bój...!! heh...ładna barwa... uwierz... wielu wokalistów w zyciu slyszałam... ale... naparwde jestem pod wrażeniem...
~Scena    22.04.2007 @21:41:55
musze cie pochwalić.... pewnie nie wiesz czemu... slyszalam co nieco...
~Asiek1989    22.04.2007 @21:19:11
dzięki za ocenkę
_______
Sens życia można stracić w trzech słowach: erat, est, fuit (było, jest, minęło).
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt